خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...
خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...

نوروز...


چون لاله به نوروز قدح گیر به دست

با لاله رخی تو را اگر فرصت هست

می نوش به خرمی که این چرخ کهن

ناگاه تو را چو خاک گرداند پست


                                                                     حکیم عمر خیام



سال نو مبارک!


شکارچی بی تفنگ


.... دستهایت را می بندم .... تو تسخیر می شوی!

.... پاهایت را می بندم .... تو تسخیر می شوی!

نرمی انگشت سبابه ام آغازگر است ....

 می کشم بر امتداد سپید(سبزه ی) تو .... روی منحنی ها ....

از پایین تا بالا .... از منفی تا مثبت .... آرام .... آرام .... قلقلک دار ....! 

.... می لرزی .... رعشه می کنی .... تو تسخیر می شوی!

آرام .... آرام .... ؛ می گسترم سطح را .... انگشتان .... دست .... دستها ....

رعشه می کنی .... پیچ و تاب و .... تو خیس می شوی .... ، خیس خــــیس!

 تو تسخیر می شوی!

فریاد می زنی .... فریــــــــــاد می زنی ....! و من، شلیک نمی کنم!

التماس می کنی .... و من، شلیک نمی کنم!

اوج می گیری ....! اااااوووووج می گیــــــــری ....!

 دوستم می داری .... فریــــــــاد می زنــــــــــی! .... و بعد....

.... سکوت .... آرامش .... خواب ....

تو تسلیم شدی و من، شکارچی بی تفنگ!


Delivering!


I need some kind of art to deliver something inside me!

پ ن:

تو سیگارو خاموش کن تا بگم . . .

 چطور میشه با گریه هم دود شد . . . 

چطور میشه با خنده هم زخم خورد . . . 
چطور میشه با عشق نابود شد . . . 
شب هایی که می ترسم از فکر هام . . . 
همیشه هوا خیس و بارونیه . . . 
یه زن با جنونش به من یاد داد  . . .
که عاشق شدن . . . 
که عاشق شدن . . . 
قبلِ ویرونییه 
. . .



درد رفقت/رنج فرقت !


استادمان همه ی ساعات صرفِ حلِ مسایلِ موجودِ فیزیک کرد.بهنگامِ رجعت ترکِ ما را بی غم نمود و بر آن میل کرد.لذا مکدٌر و ناخوش شدیم و تصمیم نهادیم که چون خودش سر برتافته و ستیزه کنیم و قول زیر را نادیده بگیریم:

که:"به خدا اگر شرط مودٌت و وجود چند مادٌت نمی بود تاکنون ترک اُلفت کرده و چون تو سر بر می تافتم."

ولی دی طاقتمان نمانده زیرا دردِ رفقت به سببِ اعمالِ او بس گرانتر از رنجِ فرقت است.

پنجشنبه 4 خرداد 1374


کیش و مات!

 

در کیشم و ماتِ این همه زیبایی 

عاشق شوم ار رُخت به من بنمایی