خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...
خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...

عبور از تو...


من از تو برنگشتم،

من از تو گذشتم،

از تو عبور کردم،

تو از من جا ماندی،

تو هم سرابِ وهم آمیزی بیش نبودی!

من از سرابِ تو گذشتم،

و با عبور از تو

آن حقیقت تلخ پدیدارتر شد،

حقیقتی که به من الهام هم شد،

...................

تو در پشتِ سر تبدیل خواهی شد به خاطره ای کور!

خاطره ای کور و تلخ!

گرچه...

گرچه زمانی که بودی...

واضح ترین لمسِ رویا بودی!


نظرات 2 + ارسال نظر
الهام جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://elham7709.blogsky.com

همیشه خواب می دیدم که با تو از آتش می گذرم
با تو به شب می رسم
و با تو پرواز را یاد می گیرم
اما...
...................
خیلی پست قشنگی بود پر از احساس و واقعیت.

"تو در پشتِ سر تبدیل خواهی شد به خاطره ای کور!"

ممنون...

f... چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:16 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

khatereye talkho kuro khub umadi

معلومه که خوووب می فهمیش!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد