خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...
خاطرات یک درخت...

خاطرات یک درخت...

حس نوشته هایم...

کجا گمت کردم


کجا گمت کردم تو این شب جاری

هنوز میخوابم هنوز بیداری


هنوز خوشبینی به سبزی فردا

کجا گمت کردم کجای این دنیا


ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس

کجا گمت کردم کجای این کابوس


پشت کدوم ابر بارونی پاییز

کجای این هق هق این گریه ی یکریز


شاید که برگردی

شاید که پیدا شی


شاید که آغازی در انتها باشی

تمامِ دیروز و پی تو میگردم


کجا گمم کردی

کجا گمت کردم

ما اهل هم بودیم هم شب و هم فانوس

کجا گمت کردم کجای این کابوس


پشت کدوم ابر بارونی پاییز

کجای این هق هق این گریه ی یک ریز


دانلود ترانه


نظرات 1 + ارسال نظر
لیــــدا پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ب.ظ http://greenvolume.blogfa.com

آهنگ قشنگیه... :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد